Voer hier uw vraag en/of storing in.
Voor het oplossen van deze storing kunnen kosten in rekening worden gebracht.
FAQ: Heeft storing aan uw beveiliging systeem. Camerasysteem * Is er een internet verbinding? * Zo ja sluit uw app. log uit en wis het cache geheugen en log opnieuw in. * Helpt dit niet start dan uw recorder opnieuw op, even stekker eruit en na 20 seconden er weer in. Alarmsysteem * Gebruikt u de freecontrol app. kijk onderin of de kleine synchronisatieletters groen zijn, zijn deze rood dan is er geen internetverbinding tussen uw systeem en de cloud. * Werkt de tag niet, gebruik eventueel een andere om te controleren of wellicht de tag defect is. * Staat het systeem in storing, toets dan uw code in (+ok) systeem moet dan in rust zijn. * Wilt u codes wijzigen dit kan ook op www.freecontrolweb.com met dezelfde inloggegevens als uw app. * Gaat uw brandalarm af, zet het systeem dan uit en zet de ramen tegen elkaar open, schroef onder geen geval de brandmelder los. Voor handige tips and tricks hebben wij ook een webpagina. https://www.lambeveiliging.nl/lam/